MŁODY - 2011-03-24 11:07:42

Mam taki mały problemik. Jak większość z was wie wpakowałem gaźniki od CBR1000 do 1.8 16v. Sroka po zamontowaniu kolektora dolotowego robionego od podstaw nie miała ochoty na rozmowę ze mną i z kilkoma gośćmi. Pomogło rozkręcenie i przeczyszczenie gaźników. Odpala od pierwszego jeszcze kwestia regulacji i prawdopodobnie zwiększenia dawki paliwa. Teraz by były potrzebne hamulce. Są wyciągnięte podciśnienia z każdej gardzieli do komputera który odpowiada za wyprzedzenie zapłonu. Jest już ciasno przy kolektorze i nie mam skąd wyciągnąć podciśnienia do hamulca. myślałem nad wykorzystaniem miejsca w bloku na aparat zapłonowy jak w 8v i wpakować tam vacum od 1.9 tdi lub zamontowaniu pompy od transita 2.4 bodajże na pasek. Może ktoś z was widział jakieś inne rozwiązanie, prostsze. Za pomoc wielkie dzięki. A alternator z pompą vacum odpada chyba że ktoś ma jakiś po taniości.

Już po problemie. Na forum vw golf napisali że wystarczy jak te rozgałęzię i da rade. Jakby ktoś miał jakąś skrzynie biegów od 8v lub 16v w dobrych pieniążkach to proszę info. Moja już jest na straty. Stolik z niej zrobię.

Weekend SPA w Ciechocinku