forum fanów VW , AUDI , SEAT, SKODA czyli aut grupy VAG
vwgagatek
co zaczeło fisiowac mi w golfie.
mianowicie na mrozie szarpie tak jakby nie dostawal paliwa ale tylko do 3000 obrotów, gdy jest już ze 2 stopnie na dworzu to jest ok
strasznie zwiększyło się spalanie podczas mrozu oscyluje w granicach 15-20 litrów co jest zupełnie dziwne i straszne...
wyczyściłem wtrysk nie pomogło, filtr paliwa też, ma ktoś jakieś propozycje co może być nie tak?
Ostatnio edytowany przez kielbas1991 (2011-02-10 21:25:59)
Offline
Użytkownik vw
mojemu tez sie ostatnio tak pierd.... ale tylko na benzynie, kiedy wymieniane ś╚wiece i kable?? moze rozrzad robiles i po tym zabiegu masz takie objawy ??
Offline
Użytkownik vw
Ja mialem cos podobnego w seacie rodzicow gdy byl wymieniory rozrzad byl przestawiony chyba o zabek cyz jakos tak i juz silnik zachowywal sie inaczej (szarpal przygasal gasl zupelnie bral wiecej paliwa). Jesli wymieniales rozrzad to moze byc ale w 100% ci nie powiem.
Offline
vwgagatek
rozrządu ie wymieniałem chyba że przestawił sie. ale dziwne według mnie jest to że dzieje sie tak tylko na mrozie... naprawde nie mam pojecia..
przewody i siwece były wymieniane 25.000 temu
więc proponujecie zajrzec do rozrządu i wymienic kable ze świecami??
Offline
25 tysiecy na swieczi to za duzo , swiece wymien , kable pomierz, kopulke i palec dla pewnosci wymien bo to grosze kosztuje, ja bym jeszcze zmierzyl czy sonda dziala i silnik rokowy bo przyczyn tego zjawiska moze byc duzo
Offline
vwgagatek
Ja bym był bardziej za sonda, swiecami i przewodami tak uwazam. Ale czemu jest tak tylko na mrozie a w normalnej tem plusowej zaluzmy + 3-4 jest juz dobrze ale nie dokonca bo i tak spalanie nie maleje az tak bardzo. Trzeba sprawdzic ta sonde i swiece luknac.
Offline
Użytkownik vw
krolo ma racje na swieczki to długo, ja bym zaczał od przewodów a świecie wyczyścił
Ostatnio edytowany przez aro1120 (2011-02-13 11:03:02)
Offline
vwmaniak
A co ma duze spalanie do świec? Świece wymień tak czy siak, ale to napewno nie jest przyczyna duzego spalania. Pierwsze co to wyczysc silniczek krokowy i sprawdz sonde lambade.
Offline
przed uruchomieniem zimnego silnika zdejmij wtyczkę z czujnika temp. - jeden 4-pinowy lub dwa 2-pinowe w plastikowym króćcu wody skąd wychodzą węże na chłodnicę. Jeżeli nie będzie przerywał, będzie ładnie wchodził na obroty to masz czujnik temp. do wymiany - on odpowiada za dawkowanie paliwa w zależności od temp. silnika.
Jak masz trochę smykałki elektronika to czujnik łatwo sprawdzisz miernikiem:
Offline